Tuesday, February 28, 2012

0000001...fuhhhh

Dah lama menjadi idaman.Walaupun cuma bernilai RM1 tapi sebagai pengumpul,kepuasan sgt lebih penting.Bukan perkara mudah untuk terjumpa/berjumpa dengan wang kertas bernombor sebegini..
Seumur hidup,dari zaman kanak2 hingga sekarang,setiap kali hari gaji,setiap kali menerima habuan dr berbagai sumber..pernah jumpa/dapat duit bernombor mcm ni??!! pernah memegang beribu2 keping wang kertas tapi berapa kali terjumpa dgn "low numbers"..


pengajaran...rasa sedih.. nak marah pun ada,Kalau anda sayangkan koleksi2 yg hebat2 yg ada dalam album tu,jangan la ghairah sgt nak tunjuk2 kt kawan2 yg x memahami tentang koleksi duit ni.Berhati2..koleksi anda mungkin akan jatuh grednya..ini la yg terpaksa aku telan.Koleksi di atas dah x UNC sbnrnya..cuba perhatikn betul,ada kesan lipatan sepanjang 1 inci di tepi no prefix merah sblh kanan.kesan yg x akan hilang dah..huhu sedihhhh.
Nasihat...kepada rakan2 yg bukan pengumpul,berhati2 la bila anda membuat sentuhan pada koleksi2 note sebegini..pastikan sentuhan anda tu bukan "sentuhan kecundang"..


AFP 0000001-0000005

3 comments:

  1. Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. maaf buat masa ni belum nk jual..

    ReplyDelete